Pages

Monday 25 August 2014

Assalamuaikum and hello yaa !
Dah lama tak menaip,tak luahkn perasaan terasa kerinduaan ya amat nk cerita..hihi..org sibuk2 study,kerje cri rezeki ,waa mnempek kt rmah tak de kerje scroll ig,wechat fb tiap hri siang malam pg petang sbb nk hlangkn bosan..dan dan tgk tv channel 727 ohyeah ! My favy ❤️ But saddest thing bla asyik tgk moment,si dia post heartbreakking quotes ! Ahhh dia fall in love dgn somegirl ka..tsk tsk it just like nk nanyi lgu nomad "aku disni kan slalu mnunggu.." Haha acah jerr but yaa aku suka kau tp bberapa bln sbln tu dan bla kau tgur dan mula gna ayat padu kau yg bleh bt aku haaa melting..mcm nk hempuk muka ke dinding sbb kau tu sweet talker yg bg aku saja bt mcm tu kekononnya nk bg aku SS la kan..how sad is my life ! Slalu dipermainkn,ditipuinyer pun ada..knp tak ada llaki yg jjur baik dgn aku..why ? Why? Oh yeay ada.. Baik jgn mntion ttg dia ..sorry! Tp kdang2 aku rindu sgt nk keep in touch gn dia nk tnya "lu okey tak brader ?" And it's come hmm no no amy kau jgn bt mcm tu kau prempuan jgn tnjuk kau murah..biarkan biarkan..and ohmai ! He is my friend,nnt dia kata kau sombong pulak..tp the other side of me plak kata "amy,kau tu jgn jd murah sgt lah,kalau kau tgur dia nnt dia kata kau gedik" dan aku pun tk tnya khabar dya sejak2 lpas bulan puasa...cma ssekali komen biasa2. 😭😭😭😭😭😭😂 aku rndu knangan kem kt besut,kalau tak kerana kem tu aku tak knai spa hg weh..boleh flashback lg dak..aku rindu semua tu ! Klau tak kerana mlm tu hg tak brckp dgn aku..hg sngaja kcau kwan aku bt prgai annoying..pfffttsss ! Ekceli bknnya kwn rpat pun kmi dua nie haha sja mnggedik bdak x ckup matang lg..haha moment pling best time exam week org sbuk mnghafal titas aku gn dia galak wechat smpai pg2 buta...time tu dia sbuk gn esei speech, aku plak esk pg nk exam titas..tingtong pnya kwan..laqa sgt smpai essay dia stu apa pun x tlis,aku steady ja sbb dh smggu hadap nota tu..so relax la + happy good lucky pnya mood 😁😁😁 dan aku takkn lupa hri2 yg aku lalui wktu tu the best friend memory ! Aku rindu persahabatn kita,aku rindu ketam gwiyomi aku rindu segalanya ! Kbaiii ✌️✌️

No comments:

Post a Comment