Pages

Tuesday 27 August 2013

August 27,

Demn it! aku x mampu nak tidur dgn nyenyaknya sbb ingtkan si dia..semalam mmg aku nekad senekad2nya nk campak dya kluar dri memori ingtan..kononnya mampulah kan..tapi hampeh!sepanjang pekenalan kami mcm2 aku rasa dan aku alami..pedih,sedih,kecewa,gembira, hurmm smuanya ada..so tak semudah tu kita nk lupakan org yg kita sygkan? ak malas nk ckp pepanjang,cukuplah apa yg aku rsa selama nie..aku sygkan dya,tp aku rsa aku x mampu lg untuk brsama dgn dia..Yup aku rasa..Semua org akan lalui saat2 perpisahan x kiralah dgn kwan,family atau dgn psangan hidup..But life should be go on..sedih tu mmg lah kan..tapi kalau dah sentiasa sedih dan sakit hati,lebih baik undur dirikan..sebak doe..mybe dia akan bahagia dgn org lain kan..aku x mampu bg dya bhagia pun..aku nie mmbosankan..booyahhh! what a boooring girl ! humphhh ..
i wanna start my new life,new sem,kalau ada pun jodoh dgn dya adalah kot..kalau aku yg selalu asyik mnunggu x ada gunanya jugak..aku rendahkan ego aku..cuba yg terbaik..tp nmpk mcm nasib bukan mnyebelahi aku..tahap kesabaran seseorg ada juga limitnya..aku mmg sbar smpai saat ini,tp smpai bila nak cabar kesabaran aku..aku try nak senyum tp aku x mmpu sbb dlm hati hnya Allah yg tahu..knp aku x je aku accident then lupa smuanya..cara tu lbih baik drp lenyapkan semua memori dgn perlahan..nevermind,kalau my sis n mama boleh kuat,i should be like that too.. #heartbroken  #feelingdown  =')



No comments:

Post a Comment