Pages

Tuesday 27 August 2013

August 27, 3.38 pm

setelah difikir dan renung2kan kembali aku rasa tak patut aku salahkan dia..yep! aku salahkan dya..mcm aku nie perfect sgt..sorry ! well everything in the world is not perfect rite? hmm same goes to me.. apa yg aku rsa sblum nie betul2 bt aku rsa down..tp bila fikir balik,x spatutnya aku bt mcm tu..sedangkan pnantian dan kesabaran itu satu ujian dri Allah..utk aku lupakan dia mngkinlah sukar sbb dia first love aku..seramai2 lelaki yg aku kenal,oh yeah! kenal saja.. correction there.. ----- 2 kali aku couple,dia la org ke-3 tapi dpt title first love aku..first couple sbb nk try,scnd sbb xdpt nk mnolak..yg third nie,pun aku x thu sbb apa aku trima dia..kononnya nk main2 ja..tp x sngka smpai jd mcm nie..hurm btul apa yg org ckp..jarak msa memungkinkan sgalanya..jgn main2 kalau berkenaan soal hati..nasihat disini ! ^^ mcm2 lah aku nie..soal hati aku pun x pasti apa yg aku inginkan..apa yg kita ingin x semestinya kita akn dpt..tapi apa yg aku pasti aku x mungkin nk syg org lain mcm mna aku syg dya..x mngkin akan sama cinta aku pda org lain mcm mna aku cinta dya..x mngkin sma cara org lain nk fhm aku dan mngkin susah org nk trima aku seadanya..yelah aku nie kan pendek dah tu gemuk plak tuu.. -.- walau selama mna kita couple kalau bukan jodoh kita mmg bukanlah namanya..  :) #me






2 comments: