Pages

Wednesday 4 September 2013

Bismillahirahmanirahim..Assalamualaikum ~

August 4,

new day,new spirit ! ahhh ~ feeling good but much tired! start dari abah balik rabu lepas aku asyik berjalan saja..tudiaa la dua bulan asyik terperap kat rumah sekali abah balik hambek ko merata p jln2..nsib aku dah nk hbis cuti sem tidak p jln2 la la..dah la abah balik kali nie mcm2 bnda aku dapat..kalau dikira2 tolak tmbah darab bhagi gulpppp! cecah ribuan.. mmg ribuan dah..aku beli raket sebatang tu pun half of thousand..teeet! dah mcm pro badminton bagai..insyallah balik umt nie nak start main badminton balik..boleh caya ka aku nie? sem nie manyak busy woo..haha andaian sendiri msuk klas pun dak lg.. jgn kata kelas smpai tganu pun belum..ting tong punya olang! kih3..mama pesan, hg kak lia jgn mkn pelik2 stg duk bt gastrik naya ja..msuk ward apa plak.. bnda nk jdi nk bt gena kan..kita redha ja..pengalaman lalu mngajar kita semua..cewaaahhh tak ke gitu kiah propa.. >.<

alhamdulillah akhirnya dpt jgak jmpa bff skolah aku stelah setaun x jmpa wlaupun dah bnyk kali rncang nk jmpa tp x juga2 ketemu, akhirnya sudah ditakdirkan Allah,kmi bersua jugak..n well she's kinda cute..biasalah geng2 kecik comel mcm kitew nie..perasan! dah lma x jmpa of cos la GIRL msti la gosip2 gitu..mostly klau dah msuk pringkat umuq cmnie sah2 la kes jodoh..alhamdulillah dan juga tahniah tu my bff sbb dah tersangkut dgn someone..no ahh! tiada istilah couple dlm hidupnya..dri critanya insyallah mereka nk bertunang,aku mndoakan jodoh korang bedua..Amin..tu lah org selalu kata yg diam2 nie lah akn kahwin dulu..nahhh x lma lg dpt lah aku merasa nasi minyak my bff.. <3 dan dya tnya aku still dgn org yg sma ke..and i say yes..terkejut dya..haha..apelah minah nie..dya kata setianya hg amy..setia? kalau aku sorang je yg setia x guna jugak beb..life must go on..people come and goes into our life..perjalanan hidup kita masih panjang..( insyallah doakan umur pnjang ) ^_^

smoga persahabatn kita kekal selamanya.. <3 HANA

xoxo lovemyself

No comments:

Post a Comment