Pages

Tuesday 24 December 2013

Assalamualaikum.heyy yooo!!

rindu nak menulis dan menaip bagai dlm blog tercinta nie.. *padahai ouline public speaking tak siap lg* T_T uwaaa nk final next week ,presuasive speech pun dop bt lg..guaner nih.. >.< susah hati fikir nak final..macam2 bermain dlm fikiran nie,entah knp rsa mcm sengal je otak nie..nk mnghafal pun susah..emmm..
last ahad aku join MABIT (malam bina Iman dan Takwa) alhamdulillah bnyak input yg aku dpt.. aku sekrang dalam proses untk berhijrah. Untuk mnjadi yg terbaik sebagai seorg hamba di sisi Allah,dan anak yg solehah di sisi ibu bapa. mnjadi khalifah di bumi Allah.. Aku bersyukur krn dikeliling kwan2 yg dah berubah. aku pun terikut2 nak jd mcm tu,bukan niat utk mnunjuk tp ikhlas kerana Allah. Sememangnya aku memerlukan seseorg yg boleh mmberi aku sokongan dari belakng,tapi belum aku temui.Insyallah satu hari nanti Allah akan permudahkannya utk aku.Amin~ Aku dah tak nak ingt siapa aku sebelum nie,nak pandang ke hadapan siapa aku pda msa akn sgt. Bukan mudah nk bermujahadah.Berat tanggungjawabnya. Tapi aku buat demi agama,demi Allah.Insyallah mudah-an Allah permudahkan semuanya utk aku dan sahabat2 yang lain.. ^_^

ILMU itu fardu kifayah,mencari ilmu itu wajib,ilmu tanpa amal sama lah seperti phon tanpa akar.


No comments:

Post a Comment