Pages

Friday 3 January 2014

Assalamualaikum..ohmaiii! nerves di hati hanya Allah saja yg tahu..subahanallah sesungguhnya Allah tahu qada dan qadar aku..aku baru saja selesai otp dgn sorang member tp apa yg bt aku speechlessnya, aku dilamar..dalam phone oke ! lamar jd teman hidup pulak tu.. de wutttt??? aku ingtkan couple..sah2la aku bantah..sesungguhnya aku mmg taknak couple lg dah,kalau boleh nk ke peringkat kahwin gitu..tapi bukan sekrang masanya..
kenapa aku ?? Ya Allah sesungguhnya aku tak mampu nk buat keputusan..Puas aku mngadu dkt adik aku..mnggigil aku,tgn sram sejuk..nak bgtau am,rsa mcm x ptut je..siapalah dya dgn aku..bgtau farah dya suruh aku bt solat istikharah mana tau kalau nampk tu jodoh aku..Sumpah aku tak tenteram skrng..dah la nk jwapan esk..dan semestinya lah org tu nk jawapan yg positive kan.. gilosss kau.. aku tak bersedia nk hadapi semua tu..Ya Allah kau kuatkan lah hati aku..MAMA, ABAH,I  need you both !! tak mau kahwin lg..tak mau apa2..nak dduk dgn mama dn abah lg..nk belajaq,nak kerja dulu..T_T

tak jangka harinya tiba..nasib bukan live..tidak aku laqi balik dah..takmau aku dlm situasi nie.. i'm totaly dead now !



p/s : 2 down, 3 more to go..nutrition paper coming this saturday ! aja aja chaiyok ! gambateh ! ^_^

No comments:

Post a Comment