Pages

Sunday 5 January 2014

SHORT HOLIDAYS


Assalamualaikum.. 5th of january 2014..what a booringgg days! exam dah habis,nunggu gap yg 10 hari nie buat aku mcm org tak keruan ja.. *sebak* nak balik rumah..rindu mama,danial,misha dan cekodok alif dgn mirul..dua2 hekoq tu x pernah nak ckp dgn aku klau aku call..nene pun sama,x mau cakap dgn aku,siap marah2 lg..fine! time aku balik,kakak nie jugaklah yg hmpa cari mintak kasih syg..wooo kasih syg sgt! piraahh..padahai kaki gaduh bleh la..haha..mna ada gaduh2,joeaniza's daughter and son semuanya baik2 baq hg..mama gn abah didik baik punya..oke baiklah sgt,hnya Allah sja yg tahu baik buruk perangai kita semua..hmmm..

mood nak baca buku tak dak..semalam asyik hadap novel smpai solat isyak pun pkul 1..tudia perangai,Allah marah org yg melewat2kan solat..Ya semalam mmg aku careless gila,khuysuk bca novel lpas msak mkn mlm,ingtkan awai lg..duk mnyemak gn housemate duk study database..tgk jam,oke dah pkul 12 dgn x mandinya lg,solat pun dak..aishhh! apa nak jdi dgn anak dara sorang nieh.. ==' then lpas solat smbung lagi dan makan..supper kononnya,melantak zip orange gn biskut 4 kping,lpas tu msuk tdoq..baguih punya cik kak nk gemukkan badan..lulz~ lapaq tgh mlm dah tu duk bca novel smpai tersengguk2.. >.<'

p/s: kalau ada family angkat boleh jugak aku mnumpang kt rumah dyorg..p jenjalan ajak dyorg ka..haish! sem lepas ada jgak org yg bwak aku jenjalan..sem nie mak long x mau mai dah ka..oh abah ! kalau la abah balik msti mai jln sini kan..kata nak makan kropok lekor +ikan bakaq..kak lia tnggu lama dah.. T_T

LUAHAN ANAK PERANTAU -.-

No comments:

Post a Comment