Pages

Friday 20 June 2014

Assalamualaikum kpd pembaca..dah lama benor tinggal blog nie krna trlalu sibuk dgn study..tak sempat nk update ceqgita..at least all of the memory i kept in my mind ! ^_^ well alhamdulillah dgn jayanya aku pun dah tamat sebagai senior second year degree food serve n nutrition..tahun ke 2 yg bnyak mmberi dugaan, sampaikan satu tahap aku dah penat..tak sanggup nk survive..bayangkan lah tiap2 mnggu kna hantar report smpai 4-5 report..kalau copy paste dri mna2 source takpe gak..nie kna guna fact, then nk kna cited bagai. Ya Allah kadang2 nk nangis..tp aku tabah dan pesan dkt diri, ingt kat mama gn abah dah susah payah hntar aku belajar dan akulah harapan depa.. okey nak nangis doh..tsk tsk..but back to reality, aku survive dan tamat ! dan aku harap takkan ada paper yg aku nk kena repeat..and and no EXTEND.. abahlah yg mengingatkan aku extend2 nie,aku kalau boleh habis LI takmau ingat UMT dah ! mai umt smata2 utk konvo then bye bye..jahat gila ! well sapa x geram, kos food serve sndri org tak thu, bila pkai bju kitchen boleh pulak foreigner ckap "are u guard".. walaweh sadisnya perasaan tika itu..semua pandang lekeh kos nie, tp kalau dyorg tahu betapa sengsaranya kitorg nk survive smpai fourth year sapa2 pun x hingin nk amik kos nie.serius cakap.. #nyesalpilihkosnie well apa2 pun Allah dah tetapkan haluan nie utk aku,mungkin ada hikmahnya..so be positive dear.. hmmm.. i hope my pointer much better then last sem..i hope !





No comments:

Post a Comment