Pages

Thursday 4 September 2014

Assalamualaikum uolls..
Tnggal lg shari je iolls duk kt rumah..lepas nie dh nk kna hadap assingmnt,lecture note,tengkingan lecturer..humphh aku akn rndu mama dn yg lain..tsk tsk !! Dgn hrapan yg baru aku nk ubah khidupan aku yg kosong dgn gelak tawa kwan2 aku..lepas nie aku takkan sunyi lg dah..bosan2 kluar lepak jmpa fit n the gang ke,exercise ke,tido ke..aku dpt mngagak yg aku akn busy lpas nie mungkin dgn pesta konvo(hrp2 aku x trcalon),dgn saham lg..tp aku x kisah sbb itu adlh tnggungjawab aku..insyallah Allah akn beri kekuatan utk aku jlnkan amanah Allah itu..Aamen..hihi..entah mcm mna la hri2 aku lepas nie..stress tu wajib!haha doa sgt2 pointer aku menaik mcm sem lepas syukur Alhamdulillah..nie semua berkat doa dan usaha aku dan mama yg slalu doakn anak2 dia..oh love u mama..lepasnie aku xnk lyan fefeling.. mcm tu tkut nnt pengaruh aku..bak kata mel ikot flow je.. ;) sem nie takmo sedih2 sbb llaki dah !! Keep strong !! Sy syg diri sy ❤️

No comments:

Post a Comment